Stanley

Příběh legendy: Stanley PMI

Počátky značky sahají do roku 1913, kdy William Stanley Jr. revolucionalizoval design termosek. V roce 1941 vyvinul první ocelovou termosku, která změnila způsob uchovávání teplých a studených nápojů.

Klíčové mezníky:

  • 1913: Vynález první kovové termosky
  • 1941: Představení ikonického zeleného designu
  • 2002: Akvizice značky firmou PMI Worldwide
  • 2019: Globální expanze a modernizace produktové řady

Produktové portfolio:

  • Termohrnky
  • Outdoorové láhve
  • Termo nádoby
  • Kempingové vybavení
  • Jídelní sady
  • Piknikové náčiní
  • Outdoorové příslušenství

Filosofie značky: Spolehlivost, trvanlivost a design pro dobrodruhy. Každý výrobek je konstruován pro extrémní podmínky a dlouhodobé používání.

Unikátní charakteristiky:

  • Celokovová konstrukční řešení
  • Doživotní záruka
  • Odolnost proti pádu a mechanickému poškození
  • Špičková tepelná izolace

Zajímavosti:

  • Produkty vydrží udržet teplotu nápoje až 40 hodin
  • Používány profesionálními vojáky, sportovci a cestovateli
  • Ročně prodáno přes 10 milionů kusů
  • Globální presence ve více než 75 zemích světa

Současnost: Moderní značka kombinující tradiční řemeslné hodnoty s inovativním designem, která je synonymem spolehlivosti pro generace dobrodruhů.

Stránky výrobce

3 položek celkem

Stránka 1 z 1 - 3 položek celkem